Рубрика: Նախագծեր

Հետաքրքրաշարժ մաթեմատիկան

Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝  դեկտեմբերի 25-ից հունվարի 26

Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանի սովորողներ

Նպատակը՝

  • սովորողների  տրամաբանական մտածողության  զարգացում
  • Սովորողների մոտ կայուն գիտելիքի ձևավորում
  • Սովորողների որոնողական և հետազոտական աշխատանք կատարելու հմտությունների զարգացում
  • Սեր և հետաքրքրություն առաջացնել  սովորողների համար առաջին հայացքից դժվարին թվացող խնդիրների նկատմամբ
  • Ցույց տալ դրանց ռացիոնալ լուծման եղանակները

Ընթացքը՝

  • Հետաքրքրաշարժ մաթեմատիկական խնդիրների, խաչբառերի, մոգական աղյուսակների, լաբիրինթոսների հավաքագրում և առաջադրում
  • Սովորողների հետ 2017 թվականին տեղի ունեցած  մաթեմատիկական  ֆլեշմոբների 2-րդ մակարդակի  խնդիրների  քննարկում և լուծում
  • Սովորողները կլուծեն առաջադրանքները և արդյունքների մասին կպատմեն իրենց բլոգներում
  • Մաթեմատիկական տոնածառի  վրա կախված երկրաչափական մարմինների ուսումնասիրություն
  • Սովորողների  կողմից երկրաչափական մարմինների  պատրաստում
  • Ամփոփիչ ամանորյա ֆլեշմոբ

Օրինաչափություններ և գաղտնագրեր(pdf)

Օրինաչափություններ և գաղտնագրեր(word)

Արդյունքը

  • սովորողների մոտ  տրամաբանական մտածողության  զարգացում
  • Սովորողների մոտ կայուն գիտելիքի  ձևավորում
  • Սովորողների որոնողական և հետազոտական աշխատանք կատարելու հմտությունների զարգացում
  • Սովորողները կլուծեն առաջադրանքները և արդյունքների մասին կպատմեն իրենց բլոգներում։

 

 

Հետաքրքրաշարժ մաթեմատիկան: Один комментарий

Оставьте комментарий