Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ դեկտեմբերի 25-ից հունվարի 26
Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանի սովորողներ
Նպատակը՝
- սովորողների տրամաբանական մտածողության զարգացում
- Սովորողների մոտ կայուն գիտելիքի ձևավորում
- Սովորողների որոնողական և հետազոտական աշխատանք կատարելու հմտությունների զարգացում
- Սեր և հետաքրքրություն առաջացնել սովորողների համար առաջին հայացքից դժվարին թվացող խնդիրների նկատմամբ
- Ցույց տալ դրանց ռացիոնալ լուծման եղանակները
Ընթացքը՝
- Հետաքրքրաշարժ մաթեմատիկական խնդիրների, խաչբառերի, մոգական աղյուսակների, լաբիրինթոսների հավաքագրում և առաջադրում
- Սովորողների հետ 2017 թվականին տեղի ունեցած մաթեմատիկական ֆլեշմոբների 2-րդ մակարդակի խնդիրների քննարկում և լուծում
- Սովորողները կլուծեն առաջադրանքները և արդյունքների մասին կպատմեն իրենց բլոգներում
- Մաթեմատիկական տոնածառի վրա կախված երկրաչափական մարմինների ուսումնասիրություն
- Սովորողների կողմից երկրաչափական մարմինների պատրաստում
- Ամփոփիչ ամանորյա ֆլեշմոբ
Օրինաչափություններ և գաղտնագրեր(pdf)
Օրինաչափություններ և գաղտնագրեր(word)
Արդյունքը
- սովորողների մոտ տրամաբանական մտածողության զարգացում
- Սովորողների մոտ կայուն գիտելիքի ձևավորում
- Սովորողների որոնողական և հետազոտական աշխատանք կատարելու հմտությունների զարգացում
- Սովորողները կլուծեն առաջադրանքները և արդյունքների մասին կպատմեն իրենց բլոգներում։
Հետաքրքրաշարժ մաթեմատիկան: Один комментарий