Рубрика: Նախագծեր, Ուսումնական նախագծեր՝ 2018-2019

Գունային խաղեր

Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ փետրվարի 4-ից  մարտի 4-ը

Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանի սովորողներ

Նպատակը՝

  • սովորողների  տրամաբանական մտածողության  զարգացում
  • գունավոր գնդակների միջով տեսանելի և ավելի հասկանալի դարձնել առաջին հայացքից դժվար թվացող  խնդիրների լուծման ընթացքը
  • Մեծացնել սերը և հետաքրքրությունը մաթեմատիկայի նկատմամաբ

Ընթացքը՝

Սովորողներին կառաջադրվեն հետևյալ  տիպի խնդիրներ՝

  • Պարկում կա 7 կանաչ, 9 դեղին և 15 կարմիր գնդակ։ Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ գնդակ  պետք է հանել, որպեսզի դրանցից գոնե մեկը լինի դեղին։
  • Պարկում կա 2 կանաչ, 4 դեղին և 7 կարմիր գնդակ։ Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ գնդակ  պետք է հանել, որպեսզի դրանց մեջ լինենտարբեր գույնի գնդակներ։
  • Պայուսակում կա 4 կանաչ, 6 դեղին և 10 կարմիր գնդակ։ Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ մատիտ պետք է հանել, որպեսզի դրանցից գոնե երկուսը  լինի կարմիր։
  • Պայուսակում կա 3 կանաչ, 5 դեղին և 15 կարմիր գնդիկ։Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ գնդիկ պետք է հանել, որպեսզի դրանցից գոնե երեքը  լինի կանաչ։

Սովորողները գունային խաղի միջոցով պետք է  հասկանան ինչպես լուծեն նմանատիպ  խնդիրները։

Սովորողների կողմից   նմանատիպ խնդիրների կազմում ու լուծում

Արդյունքը՝

  • Գունային խաղի միջոցով սովորողների համար ավելի հասկանալի կդառնա  նմանատիպ խնդիրների լուծումը։
  • սովորողների  կազմած խնդիրների տեղադրում իրենց բլոգներում
  • Սվորողների կողմից   ֆոտոշարքի տեղադրում իրենց բլոգներում

IMG_7216IMG_7332IMG_7375

Տիգրան Բազիկյան` 4.1 դասարան

Աննա Գրիգորյան` 4.2 դասարան

 

Оставьте комментарий