Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ փետրվարի 4-ից մարտի 4-ը
Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանի սովորողներ
Նպատակը՝
- սովորողների տրամաբանական մտածողության զարգացում
- գունավոր գնդակների միջով տեսանելի և ավելի հասկանալի դարձնել առաջին հայացքից դժվար թվացող խնդիրների լուծման ընթացքը
- Մեծացնել սերը և հետաքրքրությունը մաթեմատիկայի նկատմամաբ
Ընթացքը՝
Սովորողներին կառաջադրվեն հետևյալ տիպի խնդիրներ՝
- Պարկում կա 7 կանաչ, 9 դեղին և 15 կարմիր գնդակ։ Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ գնդակ պետք է հանել, որպեսզի դրանցից գոնե մեկը լինի դեղին։
- Պարկում կա 2 կանաչ, 4 դեղին և 7 կարմիր գնդակ։ Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ գնդակ պետք է հանել, որպեսզի դրանց մեջ լինենտարբեր գույնի գնդակներ։
- Պայուսակում կա 4 կանաչ, 6 դեղին և 10 կարմիր գնդակ։ Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ մատիտ պետք է հանել, որպեսզի դրանցից գոնե երկուսը լինի կարմիր։
- Պայուսակում կա 3 կանաչ, 5 դեղին և 15 կարմիր գնդիկ։Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ գնդիկ պետք է հանել, որպեսզի դրանցից գոնե երեքը լինի կանաչ։
Սովորողները գունային խաղի միջոցով պետք է հասկանան ինչպես լուծեն նմանատիպ խնդիրները։
Սովորողների կողմից նմանատիպ խնդիրների կազմում ու լուծում
Արդյունքը՝
- Գունային խաղի միջոցով սովորողների համար ավելի հասկանալի կդառնա նմանատիպ խնդիրների լուծումը։
- սովորողների կազմած խնդիրների տեղադրում իրենց բլոգներում
- Սվորողների կողմից ֆոտոշարքի տեղադրում իրենց բլոգներում