Рубрика: Հեռավար-առցանց  ուսուցում, Նախագծեր, Նախագծեր 2019-2020

Մաթեմատիկայի առցանց ուսուցում. ապրիլի 6-10

4-5-6-րդ դասարանի սիրելի սովորողներ, այս շաբաթ  միասին կիրականացնենք

Ընտանեկան ֆլեշմոբ

4-5-6-րդ դասարանի  սիրելի սովորողներ,  հայտարարում եմ ընտանեկան  ֆլեշմոբ։  Քանի որ մոտենում է Զատկի տոնը, ուստի առաջարկում եմ մինչև    Զատկի տոնը՝   ապրիլի 12-ը,  ձեր ընտանիքի անդամների հետ միասին պատրաստեք համեղ զատկական ուտեստներ։ Ուտեստի բաղադրատոմսը ներկայացրեք հետաքրքիր խնդրի տեսքով։ Պատրաստեք տեսաֆիլմ  ու  ֆոտոշարք։ Արդյունքները տեղադրեք բլոգում։

Անհատական աշխատաժամանակ. ապրիլ 6-17   Այս հղումով մտեք և  կտեսնեք շաբաթվա  գործունեությունը և  առցանց պարապմունքների, տեսադազանգերի  ժամանակացույցը։

Երկուշաբթի

4-5-6-րդ դասարանի սիրելի սովորողներ, այս շաբաթ  միասին կիրականացնենք

Ընտանեկան ֆլեշմոբ

4-5-6-րդ դասարանի  սիրելի սովորողներ,  հայտարարում եմ ընտանեկան  ֆլեշմոբ։  Քանի որ մոտենում է Զատկի տոնը, ուստի առաջարկում եմ մինչև    Զատկի տոնը՝   ապրիլի 12-ը,  ձեր ընտանիքի անդամների հետ միասին պատրաստեք համեղ զատկական ուտեստներ։ Ուտեստի բաղադրատոմսը ներկայացրեք հետաքրքիր խնդրի տեսքով։ Պատրաստեք տեսաֆիլմ  ու  ֆոտոշարք։ Արդյունքները տեղադրեք բլոգում։

Երեքշաբթի-չորեքշաբթի

4-րդ դասարանի  սիրելի սովորողներ, կատարեք նաև  google forms-ով պատրաստված    Ինքնաստուգման Թեստ5-ը։   Ձեր աշխատանքի հղումը  տեղադրեք ձեր բլոգում։

5-րդ դասարանի սիրելի սովորողներ,  շարունակում ենք   ուսումնասիրել  Խառը թվերը։

Խառը թվեր, մաս 2(pdf)`տեսական նյութ և առաջադրանքներ:

Խառը թվեր, մաս 2(word)՝  տեսական նյութ և առաջադրանքներ:

 

6-րդ դասարանի սիրելի  սովորողներ,  շարունակում ենք ուսումնասիրեք տասնորդական կոտորակները։ Այսօր  այս թեմայի վերաբերյալ առաջացած հարցերը կքննարենք Teams  հարթակի  միջոցով կազմակերպված  տեսազանգերի միջոցով :

Տասնորդական կոտորակներ(pdf)`  տեսական նյութ և առաջադրանքներ:

Տասնորդական կոտորակներ(word)

Teams  հարթակի  միջոցով կազմակերպված  տեսազանգերի միջոցով 4-5-6-րդ դասարանի սովորողների հետ միասին կքննարկենք   նախագծի վերաբերյալ   առաջացած հարցերը՝

11։00- 11:30 տեսազանգ, Արևմտյան դպրոց, 4.1 դասարան, առաջին խումբ

11։40- 12:10 տեսազանգ, Արևմտյան դպրոց, 4.1 դասարան, երկրորդ խումբ

12։30-13:00 աշխատանք բլոգներում

13։00-13։30  տեսազանգ, Արևմտյան դպրոց, 5.2 դասարան, առաջին խումբ

13։40-14։10 տեսազանգ, Արևմտյան դպրոց, 5․2  դասարան, երկրորդ խումբ

14։30-15։30 տեսազանգ, Միջին դպրոցի  6․4 դասարան

15։30-17։00  սովորողների կատարած աշխատանքի ստուգում։

Հինգշաբթի

Ընտանեկան ֆլեշմոբ

4-5-6-րդ դասարանի  սիրելի սովորողներ,  հայտարարում եմ ընտանեկան  ֆլեշմոբ։  Քանի որ մոտենում է Զատկի տոնը, ուստի առաջարկում եմ մինչև    Զատկի տոնը՝   ապրիլի 12-ը,  ձեր ընտանիքի անդամների հետ միասին պատրաստեք համեղ զատկական ուտեստներ։ Ուտեստի բաղադրատոմսը ներկայացրեք հետաքրքիր խնդրի տեսքով։ Պատրաստեք տեսաֆիլմ  ու  ֆոտոշարք։ Արդյունքները տեղադրեք բլոգում։

4-5-6-րդ դասարանի  սիրելի սովորողներ   մասնակցեք  նաև   Զատկական ֆլեշմոբին։ Ֆլեշմոբի առաձնահատկություն այն է, որ ինչպես յուրաքանչյուր նախագծի, այնպես է <<Մաթեմատիկան Զատկի տոնին ընդառաջ>> նախագծի արդյունքում  սովորողները Զատկի  տոնի   վերաբերյալ կազմել են  հետաքրքրաշարժ  խնդիրներ։ Առավել հաջողված   11 խնդրով   կազմել ենք Զատկական ֆլեշմոբ

Ուրբաթ

Ընտանեկան ֆլեշմոբ

4-րդ դասարանի  սիրելի սովորողներ, կատարեք նաև  google forms-ով պատրաստված

Ինքնաստուգման թեստ 10-ը։ Ձեր աշխատանքի հղումը  տեղադրեք ձեր բլոգում։

5-րդ դասարանի  սիրելի սովորողներ, կատարեք նաև  google forms-ով պատրաստված

Ինքնաստուգման թեստ 5-րդ դասարանի սովորողների համար։

6-րդ դասարանի  սիրելի սովորողներ, կատարեք նաև  google forms-ով պատրաստված

Ինքնաստուգման թեստ 6-րդ դասարանի սովորողների համար։

 

Ապրիլի 6-10-ի մաթեմատիկայի առցանց ուսուցման ամփոփում

Оставьте комментарий