Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ Հունվարի 11-ից 30-ը
Մասնակիցներ՝ մաթեմատիկոս-հայրենագետների ջոկատ, մաթեմատիկայի ընտրությամբ գործունեության խումբ
Նպատակը՝
- Սովորողների կողմից շրջանագիծ ու շրջան թեմայի յուրացում
- Սովորողները կսովորեն, թե ինչպես ուղղանկյան և շրջանի միջոցով ստանալ գլան։
- Սովորողների կողմից անկյան և բազմանկյուն թեմաների յուրացում։
- Սովորողի կողմից երկրաչափական մարմինների ավելի մանրամասն ուսումնասիրություն
- Սովորողները տարբերեն իրարից հարթ պատկերները և տարածական մարմինները
- Սովորողները սովորեն, թե ինչպես գունավոր ստվարթղթերից միջոցով հարթ պատկերներից ստանալ տարածական մարմիններ
- Սովորողների տրամաբանական մտածողության զարգացում։
- Ուսումնական-տրամաբանական նոր ծրագրերի ուսուցում․ https://quizizz.com/ և learningapps.org
- quizizz.com և learningapps.org-ի միջոցով ուսումնական-տրամաբանական երկրաչափական խաղերի ստեղծում
- Սովորողների որոնողական և հետազոտական աշխատանք կատարելու հմտությունների զարգացում
- Սեր և հետաքրքրություն առաջացնել առաջին հայացքից դժվարին թվացող խնդիրների նկատմամբ
- Ցույց տալ դրանց ռացիոնալ լուծման եղանակները
- Մեծացնել սերը և հետաքրքրությունը մաթեմատիկայի նկատմամաբ։
Արդյունքը՝
- սովորողների տրամաբանական մտածողության զարգացում
- Սովորողների որոնողական և հետազոտական աշխատանք կատարելու հմտությունների զարգացում
- Սեր և հետաքրքրություն առաջացնել առաջին հայացքից դժվարին թվացող խնդիրների նկատմամբ
- Ցույց տալ դրանց ռացիոնալ լուծման եղանակները
- Մեծացնել սերը և հետաքրքրությունը մաթեմատիկայի նկատմամաբ