Рубрика: Նախագծեր, Նախագծեր 2022-23

Մեզ շրջապատող ուղղանկյունանիստերը

Մասնակիցներ՝ 5-րդ դասարանի սովորողներ

Ժամկետը՝  նոյեմբերի 7-30-ը

Նպատակը՝  

  • Սովորողների մոտ գործնական  կարողությունների ձևավորում ու  զարգացում։
  • Սովորողների մեջ սերմանել թիմային աշխատանքի հմտություններ։
  • Սովորողների մեջ  առաջ բերել սեր և հետաքրքրություն մաթեմատիկայի նկատմամաբ։
  • Սովորողները իրենց գիտելիքները կկիրառեն առօրյա կյանքում։
  • Սովորողները կհաշվեն իրենց շրջապատող ուղղանկյունանիստի ձև ունեցող առարկաների ծավալը, որի միջոցով կպարզեն, թե այն որքան տեղ է զբաղեցնում և որքան տարողություն ունեն։
  • Սովորողները կհաշվեն իրենց շրջապատող ուղղանկյունանիստի ձև ունեցող առարկաների մակերևութի մակերեսը։

Կազմակերպումը՝ 

  • Ուղղանկյունանիտեր թեմայի ուսուցում
  • Սովորողներին բաժանել խմբերի
  • Ընտրել ուղղանկյունանիստի տեսք ունեցղ առարկաներ
  • Կատարել  աշխատանքի բաժանում
  • Կատարել համապատասխան չափումներ ու հաշվարկներ։
  • Սովորողները կհաշվեն իրենց շրջապատող ուղղանկյունանիստի ձև ունեցող առարկաների ծավալը, որի միջոցով կպարզեն, թե այն որքան տեղ է զբաղեցնում և որքան տարողություն ունեն։
  • Սովորողները կհաշվեն իրենց շրջապատող ուղղանկյունանիստի ձև ունեցող առարկաների մակերևութի մակերեսը։
  • Սովորողները գունավոր ստվարաթղթից կպատրաստեն նաև ուղղանկյունանիստի և խորանարդի մոդելներ։

Ընթացքը՝

  • Ուղղանկյունանիտեր թեմայի ուսուցում
  • Հաշվելու  ենք Արևմտյան դպրոցի  ուղղանկյունանիստի տեսք ունեցող առարկաների ծավալըները, որի միջոցով կպարզենք, թե  որքան տեղ են  զբաղեցնում և որքան տարողություն ունեն։
  • Սովորողները կհաշվեն իրենց շրջապատող ուղղանկյունանիստի ձև ունեցող առարկաների մակերևութի մակերեսը։
  • Սովորողները գունավոր ստվարաթղթից կպատրաստեն նաև ուղղանկյունանիստի և խորանարդի մոդելներ։

Արդյունքը՝

  • Սովորողների մոտ գործնական  կարողությունների ձևավորում ու  զարգացում։
  • Սովորողները իրենց գիտելիքները կկիրառեն առօրյա կյանքում։
  • Սովորողները կկազմեն  խնդիրներ  ու կհաշվեն իրենց շրջապատող ուղղանկյունիստի ձև ունեցող առարկաների ծավալը, որի միջոցով կպարզեն, թե այն որքան տեղ է զբաղեցնում։
  • Սովորողները կհաշվեն իրենց շրջապատող ուղղանկյունանիստի ձև ունեցող առարկաների մակերևութի մակերեսը։
  • Սովորողները գունավոր ստվարաթղթից կպատրաստեն նաև ուղղանկյունանիստի և խորանարդի մոդելներ։
  • Սովորողները իրենց կազմած խնդիրները կտեղադրեն  իրենց բլոգում
  • Սովորողների կողմից Ֆոտոշարքերի տեղադրում  իրենց  բլոգում։


    Արևմտյան դպրոցի  5-րդ դասարանի սովորողները, «Մեզ շրջապատող ուղղանկյունանիստերը» նախագծի շրջանակներում,  կատարել են գործնական աշխատանքներ:Սովորողների մի մասը պատրաստել է խորանարդի և ուղղանկյունանիստի մոդելներ և հաշվել է յուրաքանչյուրի ծավալն ու լրիվ մակերևույթի մակերեսը։

Նանե Պլուզյան

Արփի Իրիցյան

Կարեն Հովհաննիսյան

Նատալի Մնացականյան

Արթուր Բազիկյան

Մանուելա Թադևոսյան

Գևորգ Մարուքյան 

Րաֆֆի Հարությունյան

Սովորողների մյուս մասը նախընտրել է գտնել իրենց շրջապատում գտնվող ուղղանկյունանիստեր: Չափերիզի միոցով պարզել է յուրաքանչյուրի  չափումները և  հաշվել  է յուրաքանչյուրի ծավալն ու լրիվ մակերևույթի մակերեսը։

Դավիթ Մովսիսյան

Միքայել Միքայելյան

Մարի Ավդալյան

Նելսոն Խաչատրյան

Оставьте комментарий