Նախագծի իրականացման ժամանակը՝ սեպտեմբերի 1-30
Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանի սովորողներ
Նպատակը՝
- Սովորողների ստեղծագործական կարողությունների և տրամաբանական մտածողության զարագացում
- Սովորողների կողմից նոր և հետաքրքիր խնդիրների կազմում
Հիմնական խնդիրներն են՝
- Սովորողների մոտ վերացնել վախը տեքստային բնույթի խնդիրների նկատմամբ
- Սովորողների մոտ կայուն գիտելիք ձևավորելն է։
Կազմակերպումը՝
- Սովորողները հորինում են տեքստային բնույթի հետաքրքրաշարժ խնդիրներ ու մաթեմատիկական խաչաբառեր, որոնք առաջադրում են դասարանի մյուս սովորողներին։
- Միասին քննարկում են խնդիրներն ու խաչբառերը և լուծում դրանք։
- Սովորողները իրենց կազմած խնդիրների միջոցով կազմում են խաղ-վիկտորինաներ և առաջարկում են իրենց ընկերներին։
- Խաղ-վիկոտրինա սովորողը կարող է կազմել ինչպես միայն իր կազմած խնդիրներով, այնպես էլ առաջարկել սովորողների այլ խմբի կամել խմբային խաղ-վիկտորինա՝ խմբի մասնակիցների կազմած լավագույն խնդիրներով։
Արդյունքը՝
- Սովորողների մեջ սերմանել սեր և հետաքրքրություն մաթեմատիկայի նկատմամաբ
- Տրամաբանական և ստեղծագործական մտքի զարգացում
- Սովորողների պատրաստած խաչբառերի և տրամաբանական խնդիրների, խաղ-վիկտորինաների հրապարակում բլոգներում։
- Ամբողջական էլեկտրոնային փաթեթի ստեղծում
- Ռադիոնյութի պատրաստում և տեղադրում սովորողների բլոգներում։
Արևմտյան դպրոցի 4-5-րդ դասարանի սովորողները իրականացրել են նախագծի 1-ին փուլը՝ կազմել են տարաբնույթ մաթեմատիկական խնդիրներ։
Սովորողների մեծ մասը կազմել է՝
- ժամանակի և հեռավորության վերաբերյալ խնդիրներ՝ ամռան ընթացքում իրենց կատարած ճամփորդությունների տպավորությունների հիման վրա,
- ալկոգելի քանակի և տարողության վերաբերյալ արդիական խնդիրներ,
- դիմակների քանակի վերաբերյալ արդիական խնդիրներ,
- Գնացուցակի ծախսի վերաբերյալ խնդիրներ,
- Հեռավորության և ժամանակի վերաբերյալ այլ խնդիրներ
- Այգու բերքի զանգվածի վերաբերյալ խնդիրներ
- Ջրավազանի տարողության վերաբերյալ խնդիրներ
- Ընթերցանության, գրքի էջերի քանակի վերաբերյալ խնդիրներ։
- Եղեք ստեղծագործ, ինքներդ որոշեք խնդրի բնույթը։
Ստեղծագործ մաթեմատիկները նախագծի շրջանակներում Արևմյան դպրոցի 4-5-րդ դասարանի սովորողները կազմել են հետաքրքրաշարժ խնդիրներ։ Առավել հաջողված խնդիրներից կազմել ենք ֆլեշմոբ, փորձեք լուծել այն։
<<Ստեղծագործ մաթեմատիկները>> ֆլեշմոբ՝ 4-րդ դասարանի սովորողների համար։
<<Ստեղծագործ մաթեմատիկները>> ֆլեշմոբ՝ 5-րդ դասարանի սովորողների համար։
Ստեղծագործ մաթեմատիկները նախագծի արդյունքում Արևմյան դպրոցի 4-5-րդ դասարանի սովորողները կազմեցին հետաքրքրաշարժ խնդիրներ, որի հիման վրա https://learningapps.org/-ով կազմել ենք՝ Ստեղծագործ մաթեմատիկները օնլայն ուսումնական խաղ, առաջարկում ենք խաղալ և մարզել տրամաբանությունը։
Ստեղծագործ մաթեմատիկները օնլայն ուսումնական խաղը ներառված է Մաթեմատիկայի ամսագրի հատուկ՝ 16-րդ, թողարկման մեջ