Մասնակիցներ՝ 5-րդ դասարանի սովորողներ, մաթեմատիկայի ընտրությամբ գործունեության խումբ
Ժամկետը՝ հոկտեմբերի 1-ից նոյեմբերի 1-ը
Նպատակը՝
- Սովորողների մոտ գործնական կարողությունների ձևավորում ու զարգացում։
- Սովորողների մեջ սերմանել թիմային աշխատանքի հմտություններ։
- Սովորողների մեջ առաջ բերել սեր և հետաքրքրություն մաթեմատիկայի նկատմամաբ։
- Սովորողները իրենց գիտելիքները կկիրառեն առօրյա կյանքում։
- Սովորողները կհաշվեն իրենց շրջապատող ուղղանկյունանիստի ձև ունեցող առարկաների ծավալը, որի միջոցով կպարզեն, թե այն որքան տեղ է զբաղեցնում և որքան տարողություն ունեն։
- Սովորողները կհաշվեն իրենց շրջապատող ուղղանկյունանիստի ձև ունեցող առարկաների մակերևութի մակերեսը։
Կազմակերպումը՝
- Ուղղանկյունանիտեր թեմայի ուսուցում
- Սովորողներին բաժանել խմբերի
- Ընտրել ուղղանկյունանիստի տեսք ունեցղ առարկաներ
- Կատարել աշխատանքի բաժանում
- Կատարել համապատասխան չափումներ ու հաշվարկներ։
- Սովորողները կհաշվեն իրենց շրջապատող ուղղանկյունանիստի ձև ունեցող առարկաների ծավալը, որի միջոցով կպարզեն, թե այն որքան տեղ է զբաղեցնում և որքան տարողություն ունեն։
- Սովորողները կհաշվեն իրենց շրջապատող ուղղանկյունանիստի ձև ունեցող առարկաների մակերևութի մակերեսը։
- Սովորողները գունավոր ստվարաթղթից կպատրաստեն նաև ուղղանկյունանիստի և խորանարդի մոդելներ։
Ընթացքը՝
- Ուղղանկյունանիտեր թեմայի ուսուցում
- Հաշվելու ենք Արևմտյան դպրոցի ուղղանկյունանիստի տեսք ունեցող առարկաների ծավալըները, որի միջոցով կպարզենք, թե որքան տեղ են զբաղեցնում և որքան տարողություն ունեն։
- Սովորողները կհաշվեն իրենց շրջապատող ուղղանկյունանիստի ձև ունեցող առարկաների մակերևութի մակերեսը։
- Սովորողները գունավոր ստվարաթղթից կպատրաստեն նաև ուղղանկյունանիստի և խորանարդի մոդելներ։
Արդյունքը՝
- Սովորողների մոտ գործնական կարողությունների ձևավորում ու զարգացում։
- Սովորողները իրենց գիտելիքները կկիրառեն առօրյա կյանքում։
- Սովորողները կկազմեն խնդիրներ ու կհաշվեն իրենց շրջապատող ուղղանկյունիստի ձև ունեցող առարկաների ծավալը, որի միջոցով կպարզեն, թե այն որքան տեղ է զբաղեցնում։
- Սովորողները կհաշվեն իրենց շրջապատող ուղղանկյունանիստի ձև ունեցող առարկաների մակերևութի մակերեսը։
- Սովորողները գունավոր ստվարաթղթից կպատրաստեն նաև ուղղանկյունանիստի և խորանարդի մոդելներ։
- Սովորողները իրենց կազմած խնդիրները կտեղադրեն իրենց բլոգում
- Սովորողների կողմից Ֆոտոշարքերի տեղադրում իրենց բլոգում։
Իրականացրել ենք նախագծի մի մասը։ Ուսումնասիրել ենք ուղղանկյունանիստ և խորանարդ թեման, ինչպես նաև ուղղանկյունանիստի և խորանարդի փռվածքները։ Սովորողները հաշվել են ուղղանկյունանիստի և խորանարդի ծավալները։ Շարունակելի․․․