Рубрика: Նախագծեր, Նախագծեր 2022-23, Դիջիթեք 2023

Դիջիթեք 2023. Ուսուցողական խաղեր/ սովորող-սովորեցնող

Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ հունվար

Մասնակիցներ՝ մաթեմատիկայի 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17-րդ ջոկատներ

Նպատակը՝

  • Սովորողների  ստեղծագործաան և տրամաբանական մտածողության  համադրում։
  • Ուսումնական-տրամաբանական խաղեր կազմելու համար նոր ծրագրերի ուսուցում
  • Նոր խնդիրների կազմում
  • quizizz.com և learningapps.org-ի և այլ օնլայն ծրագրայյին հարթակների միջոցով  ուսումնական տարաբնույթ խաղերի ստեղծում
  • Սովորողների որոնողական և հետազոտական աշխատանք կատարելու հմտությունների զարգացում
  • Մեծացնել սերը և հետաքրքրությունը մաթեմատիկայի նկատմամաբ
  • Մասնակցություն Դիջիթեք և Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսներին։

Խնդիրներ՝

  • Սովորողի կողմից նոր արդյունավետ ուսումնական օնլայն ծրագրայյին հարթակներում գրանցվելու և տարաբնույթ խաղեր պատրատելու կարողություն
  • Նոր և հետաքրքիր խնդիրների կազմում
  • Կազմած խնդիրների հիման վրա ուսումնական խաղերի կազմում

Ընթացքը՝

  • Սովորողները բաժանվում են խմբերի
  • Խումբը կազմում է հետաքրքիր մաթեմատիկական խնդիրներ
  • Յուրաքանչյուր խումբ ուսումնասիրում է նոր ուսումնական օնլայն ծրագրային հարթակներ
  • Խմբի անդամները իրենց ուսումնասիրած ծրագրային հարթակներից ընտրում է մեկ կամ մի քանի ծրագրային հարթակ և կազմած խնդիրներից կազմում է ուսումնական խաղեր։
  • Սովորողները ուսումնական խաղեր կազմում են ինչպես խմբային, այնպես էլ անհատական եղանակով։
  • Սովորող-սովորեցնող նախագծի շրջանակներում սովորեցնում են իրենց ընկերներին

Արդյունքը՝

  • Նոր և հետաքրքիր մաթեմատիկական օնլայն խաղերի ստեղծում
  • Ուսումնական նոր ծրագրերի յուրացում
  • Մեծացնել սերը և հետաքրքրությունը մաթեմատիկայի նկատմամաբ
  • Մասնակցություն Դիջիթեք և Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսներին։

Оставьте комментарий