Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ հունվար
Մասնակիցներ՝ մաթեմատիկայի 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17-րդ ջոկատներ
Նպատակը՝
- Սովորողների ստեղծագործաան և տրամաբանական մտածողության համադրում։
- Ուսումնական-տրամաբանական խաղեր կազմելու համար նոր ծրագրերի ուսուցում
- Նոր խնդիրների կազմում
- quizizz.com և learningapps.org-ի և այլ օնլայն ծրագրայյին հարթակների միջոցով ուսումնական տարաբնույթ խաղերի ստեղծում
- Սովորողների որոնողական և հետազոտական աշխատանք կատարելու հմտությունների զարգացում
- Մեծացնել սերը և հետաքրքրությունը մաթեմատիկայի նկատմամաբ
- Մասնակցություն Դիջիթեք և Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսներին։
Խնդիրներ՝
- Սովորողի կողմից նոր արդյունավետ ուսումնական օնլայն ծրագրայյին հարթակներում գրանցվելու և տարաբնույթ խաղեր պատրատելու կարողություն
- Նոր և հետաքրքիր խնդիրների կազմում
- Կազմած խնդիրների հիման վրա ուսումնական խաղերի կազմում
Ընթացքը՝
- Սովորողները բաժանվում են խմբերի
- Խումբը կազմում է հետաքրքիր մաթեմատիկական խնդիրներ
- Յուրաքանչյուր խումբ ուսումնասիրում է նոր ուսումնական օնլայն ծրագրային հարթակներ
- Խմբի անդամները իրենց ուսումնասիրած ծրագրային հարթակներից ընտրում է մեկ կամ մի քանի ծրագրային հարթակ և կազմած խնդիրներից կազմում է ուսումնական խաղեր։
- Սովորողները ուսումնական խաղեր կազմում են ինչպես խմբային, այնպես էլ անհատական եղանակով։
- Սովորող-սովորեցնող նախագծի շրջանակներում սովորեցնում են իրենց ընկերներին
Արդյունքը՝
- Նոր և հետաքրքիր մաթեմատիկական օնլայն խաղերի ստեղծում
- Ուսումնական նոր ծրագրերի յուրացում
- Մեծացնել սերը և հետաքրքրությունը մաթեմատիկայի նկատմամաբ
- Մասնակցություն Դիջիթեք և Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսներին։