Արևմտյան դպրոցի մաթեմատիկայի դասավանող Ջուլիետա Քերոբյանի հետ նոյեմբեր ամսվա ընթացքում շարունակել եմ իրականացնել մենթորական աշխատանք: Պայմանավորվել ենք շաբաթվա ընթացքում թե՛ ֆիզիկական միջավայրում, թե՛ առցանց տարբերակով(էլ. հասցե, սոցիալական հարթակներից ֆեյսբուքյան էջ կամ հեռախոսային կապ) հանդիպում ունենալ:
Միասին քննարկել ենք ուսումնական ճամփորդության անցկացման կարգը, անցկացման ձևը, նախագծի կառուցվածքը, հայտը: Միասին կազմել ենք ճամփորդական նախագիծը և հայտը: Ջուլիետա Քերոբյանն իր ճամփորդական նախագիծը հաջողությամբ իրականացրել է 4-րդ դասարանի սովորողների հետ: Արդյունքն՝ այստեղ:
Միասին քննարկել ենք նոյեմբերի օրացույցը: Սեբաստացու օրեր․ կրթահամալիրի տոնի շրջանակներում միասին իրականացրել ենք «Սովորող-սովորեցնող(GeoGebra մաթեմատիկական ծրագրի յուրացում)» համագործակցային նախագիծը: Արդյունքն՝ այստեղ:
Սեբաստացու օրեր․ կրթահամալիրի տոնի շրջանակներում միասին կազմել ենք «Թթուդրիկն ու մաթեմատիկան» նախագիծը, որը Ջուլիետան հաջողությամբ իրականացրել է 4-րդ դասարանի սովորողների հետ: Ամփոփումն՝ այստեղ։
Ջուլիետա Քերոբյանին առաջարկել եմ ընթերցել և վելուծել Դպիրի հետևյալ հոդվածը՝
Նախագծային ուսուցումը՝ որպես փորձարկված, կիրառելի, գործող մանկավարժություն «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում. Մարգարիտ Սարգսյան
Ջուլիետա Քերոբյանը կատարել է հոդվածների ընթերցում և վերլուծություն, որը կարող եք տեսնել այստեղ:
Քննարկել ենք մաթեմատիկական ֆլեշմոբին ներկայացվող պահանջները: Նոյեմբեր ամսվա ընթացքում կարողացել է ստուգել իր մասնակից սովորողների հոկտեմբեր ամսվա աշխատանքները:
Միասին քննարկել ենք նաև դեկտեմբեր ամսվա նախագծերն ու առաջադրանքների փաթեթը:
Արդեն կարողանում է կազմել՝
- անհատական աշխատաժամանակ
- նախագիծ, առաջադրանքների փաթեթ, որը սիրով իրականացնում է սովորողների հետ:
- յուրաքանչյուր դասարանի համար բացել էջեր, որոնցում արդեն հանգիստ տեղադրում է առաջադարքների փաթեթը և նախագիծը:
- առցանց սովորողների փաթեթ և աշխատել առցանց սովորողների հետ, ինչպես նաև սովորողների և նրանց ծնողների հետ էլ. հասցեով կարողանում է հանգիստ հաղորդակցվել:
- ֆլեշմոբյան առաջադրանքներ, ինչպես նաև կարողանում է ստուգել մաթեմատիկական ֆլեշմոբի իր սովորողների արդյունքները։
- Կարողանում է կազմել և իրականացնել ճամփորդական նախագիծ:
Քննարկել ենք յուրաքանչյուր ամսվա հաշվետվություն կազմելու, ինչպես նաև ենթակայքում նյութի տեղադրման ձևը։
Կարողացել է`
- կազմել նոյեմբեր ամսվա հաշվետվությունը
- նյութ տեղադրել ենթակայքում
Ջուլիետան պատրաստակամ է նորը սովորել և կիրառել: Միասին մանրամասն ուսումնաիրել ենք geogebra.org/classic մաթեմատիկական ծրագիրը, որը հաջողությամբ կիրառում է մաթեմատիկայի դասերին: Ջուլիետան պարբերաբար դիմում է հարցերի դեպքում։
Ավելին` Ջուլիետա Քերոբյանի բլոգում:
Մենթորական աշխատանք Ջուլիետա Քերոբյանի հետ. նոյեմբեր: Один комментарий