Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ փետրվարի 21-մարտի 10
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոցի 4-5-րդ դասարանի սովորողներ, մաթեմատիկայի ընտրությամբ գործունեության խումբ
Նպատակը՝
- Ուսումնասիրել Հովհաննես Թումանյանի հեքիաթները մաթեմատիկայի տեսանկյունից
- Նոր և հետաքրքիր խնդիրների կազմում ու լուծում
- Մեծացնել սերը և հետաքրքրությունը մաթեմատիկայի նկատմամբ
- Սովորողների մտածողության զարգացում
- Խաչբառի կազմում և լուծում
- Ֆլեշմոբների կազմում ու լուծում
Ընթացքը՝
Արևմտյան դպրոցի սովորողները կներկայացնեն. «Թումանյանական խնդիրներ, խաչբառեր ու ֆլեշմոբներ»
Արևմտյան դպրոցի 4-5-րդ դասարանների սովորողները կներկայացնեն Թումանյանական խնդիրներ և խաչբառեր:
Լուծիր խաչբառը՝ օգտվելուվ վերը նշված աղյուսակից:
- Ուղղահայաց
Գտիր 69 թվի ամենամեծ ու ամենափոքր բաժանարարների գումարը։
Գտիր ամենափոքր եռանիշ թվի վեցապատիկը։
Գտիր 27000 և 9 թվերի քանորդը։
Գտիր 245 թվի 2/7 մասը։
Ո՞րն է ամենափոքր բնական թիվը։
Ո՞ր թվի 5/8 մասն է հավասար 250-ի։
Նարեն ու Նարեկը միասին ունեն 1200 դրամ։ Որքա՞ն գումար ունի Նարեն,
եթե Նարեկը Նարեից 2 անգամ շատ գումար ունի։
Քանի՞ բաժանարար ունի 16 թիվը։
Գտիր 50 և 40 թվերի արտադրյալը։ - Հորիզոնական
Ո՞ր թվի 2/3 մասն է հավասար 6-ի։
Ո՞րն է 600 թվի ամենամեծ բաժանարարը։
Ո՞րն է ամենափոքր քառանիշ թվի յոթնապատիկը։
Գտիր 24000 և 120 թվերի քանորդը։
Ո՞ր թիվն է հանդիսանում բոլոր բնական թվերի համար
բաժանարար։
« Ն»
Գտիր ամենափոքր եռանիշ թվի եռապատիկը։
Գտիր 24 թվի ամենափոքր բաժանարարը։
Տուփում կան 100 կարմիր, 299 կապույտ և 50 կանաչ գնդիկներ։
Առանց նայելու՝ տուփից ամենաքիչը քանի՞ գնդիկ պետք է վերցնել տուփից, որ բոլոր գուներից էլ դուրս գան: - Թումանյանական խնդիրներ.
- «Պոչատ աղվեսի» պոչը նրա մարմնի երկարության 5/9 մասն էր։ Որքա՞ն էր աղվեսի պոչի երկարությունը, եթե աղվեսի մարմնի երկարությունը 90 սմ էր։
2. «Կիկոսի մահը» հեքիաթում հայրը աղջկան ուղարկում է աղբյուրից ջուր բերելու և տալիս է 5 լ և 4 լ տարողությամբ 2 կուժ։ Կկարողանա՞ այդ կուժերի օգնությամբ աղջիկը աղբյուրից բերել ճիշտ 2 լ ջուր։
3. «Շունն ու կատուն »հեքիաթում կատուն 40 սմ երկարությամբ գառան մորթուց կարող էր շան համար 1 գդակ կարել։ Որքա՞ն էր շան ճանկած գառան մորթու երկարությունը, եթե կատուն այդ մորթուց իր համար 2 միանման գդակ կարեց, որոնցից յուրաքանչյուրի երկարությունը շան 1 գդակի մորթու երկարության 3/4 մասն է կազմում:
4. «Ոսկու կարասը» հեքիաթում, եթե իմաստունները վճռեին, որ կարասի մեջ եղած ոսկու 2/6 մասը պետք է տալ վարող գյուղացուն, իսկ մնացած մասը` հողատիրոջը, ապա հողատիրոջը ոսկու ո՞ր մասը կհասներ։
5. «Բարեկենդանը» հեքիաթում մարդը որքա՞ն բրինձ էր գնել, եթե յուղն ու բրինձը միասին 100 կգ էին ու հայտնի է, որ բրինձը 3 անգամ շատ էր կշռում յուղից։
Արդյունքը․
- Նոր և հետաքրքիր խնդիրների կազմում և լուծում
- Սովորողները իրենց կազմած խնդիրները և խաչբառը կտեղադրեն իրենց բլոգում
- Մաթեմատիկական խաղերի և google forms-ով ֆլեշմոբների կազմում