Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ մայիսի 13-15
Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ սովորողներ
Նպատակը՝
- սովորողների ոչ ստանդարտ մտածողության զարգացում
- Սովորողների որոնողական և հետազոտական աշխատանք կատարելու հմտությունների զարգացում
- սովորողների արագ մտածելու, կողմնորոշվելու կարողությունների զարգացում
- Համագործակցելու, խմբում աշխատելու կարողությունների (իրար լսելու, իրարից սովորելու, իրար շարունակելու, իրար օգնելու) զարգացում
- Սեր և հետաքրքրություն առաջացնել առաջին հայացքից դժվարին թվացող խնդիրների նկատմամբ
- Ցույց տալ դրանց ռացիոնալ լուծման եղանակները
- Սովորողների ստեղծագործական կարողությունների զարգացում
- Մեծացնել սերը և հետաքրքրությունը մաթեմատիկայի նկատմամաբ
Ընթացքը՝
Սովորողները կլուծեն դույլերի, ինչպես նաև տարբեր տարաներով վերաբերալ ոչ ստանդարտ խնդիրներ, ինչպես նաև կկազմեն ու իրար կառաջադրեն նմանատիպ խնդիրներ։
1. Ինչպե՞ս կարելի է 9լ և 11 լ տարողություն ունեցող տարաներով, ծորակից 10 լ ջուր վերցնել։
2. Ինչպե՞ս կարելի է 7 լ և 11 լ տարողություն ունեցող տարաներով, ծորակից 2 լ ջուր վերցնել։
3.Ինչպե՞ս կարելի է 9լ և 4լ տարողություն ունեցող տարաներով, ծորակից 6լ ջուր վերցնել։
4․Ունենալով միայն 8 լ և 3 լ տարողությամբ դատարկ ամաններ, ինչպե՞ս կարելի է ծորակից վերցնել 10 լ ջուր:
5․Ունենալով միայն 9 լ և 12 լ տարողությամբ դատարկ տարաներ, հնարավո՞ր է ծորակից վերցնել 4 լ ջուր:
6․Ունենալով միայն 5 լ և 7 լ տարողությամբ դատարկ տարաներ, հնարավո՞ր է ծորակից վերցնել 6 լ ջուր:
7․ Սիրելի սովորողներ, այժմ ինքներդ կազմեք ու իրար առաջադրեք դույլերով խնդիրներ։
Արդյունքը՝
Սովորողները իրենց կազմած խնդիրներից կկազմեն ֆլեշմոբ ու կառաջադրեն բոլոր սովորողներին։