Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանի սովորողներ
Ժամկետ՝ դեկտեմբերի 20-24
Նպատակ՝ 1-ին ուսումնական շրջանի հաշվետվություն
Ընթացք՝
4-րդ դասարանի սիրելի սովորողներ, կազմեք հաշվետվություն՝ պատասխանելով հետևյալ հարցերին․
- Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։
- Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։
- Ինչպե՞ս ես կատարում մաթեմատիկայի առաջադրանքերը, ընտրիր պատասխաններից մեկը՝ /կատարում եմ ինքնուրույն, կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ, ձեր պատասխանը/
- Պարտաճանաչ կատարե՞լ և մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա հաշվետվությունները:
- Տեղադրիր մաթեմատիկայի սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:
- Տեղադրիր մաթեմատիկայի հոկտեմեբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:
- Տեղադրիր մաթեմատիկայի նոյեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:
- Տեղադրիր մաթեմատիկայի դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:
- Մասնակցե՞լ ես «Մաթեմատիկան՝ Ամանորին ընդառաջ» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
- Մասնակցե՞լ ես «Իմ ընտանիքը» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
- Մասնակցե՞լ ես «Շոշափելի քառանկյուններ» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
- Մասնակցե՞լ ես «Մխիթար Սեբաստացին թվերի աշխարհում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
- Մասնակցե՞լ ես «Սովորող-սովորեցնող(GeoGebra երկրաչափական ծրագրի յուրացում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
- Մասնակցե՞լ ես «Սովորող-սովորեցնող․ գործնական մաթեմատիկա» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
- Մասնակցե՞լ ես «Ուսումնական աշուն 2022» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
- Մասնակցե՞լ ես «Ստեղծագործ մաթեմատիկները» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
- Մասնակցե՞լ ես «Թվերի մեծ աշխարհում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
- Մաթեմատիկական գիտելիքներդ կարո՞ղ ես օգտագործել առօրյայում: Ներկայացրու որևէ օրինակ:
- Պատմիր նաև այն լրացուցիչ նախագծերի մասին, որոնք կատարել կամ կցանկանայիր կատարել մաթեմատիկայից։
- Ո՞ր նախագիծն է քեզ ամենից շատ դուր եկել և ինչո՞ւ:
- Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա ֆլեշմոբին։ Քանի՞ ֆլեշմոբի ես մասնակցել։
- Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։
- Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։
- 1-ից 10 միավորային համակարգով գնահատիր 1-ին ուսումնական շրջանում կատարածդ աշխատանքը
- ի՞նչ կավելացնես մաթեմատիկայի հաշվետվությանը։
5-րդ դասարանի սիրելի սովորողներ, կազմեք հաշվետվություն՝ պատասխանելով հետևյալ հարցերին․ - Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։
- Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։
- Ինչպե՞ս ես կատարում մաթեմատիկայի առաջադրանքերը, ընտրիր պատասխաններից մեկը՝ /կատարում եմ ինքնուրույն, կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ, ձեր պատասխանը/
- Պարտաճանաչ կատարե՞լ և մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա հաշվետվությունները:
- Տեղադրիր մաթեմատիկայի սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:
- Տեղադրիր մաթեմատիկայի հոկտեմեբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:
- Տեղադրիր մաթեմատիկայի նոյեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:
- Տեղադրիր մաթեմատիկայի դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:
- Մասնակցե՞լ ես «Մաթեմատիկան՝ Ամանորին ընդառաջ» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
- Մասնակցե՞լ ես «Մխիթար Սեբաստացին թվերի աշխարհում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
- Մասնակցե՞լ ես «Մեզ շրջապատող ուղղանկյունանիստերը» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
- Մասնակցե՞լ ես «Սովորող-սովորեցնող(GeoGebra երկրաչափական ծրագրի յուրացում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
- Մասնակցե՞լ ես «Ուսումնական աշուն 2022» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
- Մասնակցե՞լ ես «Թվերի մեծ աշխարհում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
- Մասնակցե՞լ ես «Բարձունքի հաղթահարում. Մեծեփ» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
- Մասնակցե՞լ ես «Սովորող-սովորեցնող, մեդիահմտությունների փոխանցում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
- Մասնակցե՞լ ես «Ուսումնական ամառ» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
- Մաթեմատիկական գիտելիքներդ կարո՞ղ ես օգտագործել առօրյայում: Ներկայացրու որևէ օրինակ:
- Պատմիր նաև այն լրացուցիչ նախագծերի մասին, որոնք կատարել կամ կցանկանայիր կատարել մաթեմատիկայից։
- Ո՞ր նախագիծն է քեզ ամենից շատ դուր եկել և ինչո՞ւ:
- Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա ֆլեշմոբին։ Քանի՞ ֆլեշմոբի ես մասնակցել։
- Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։
- Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։
- 1-ից 10 միավորային համակարգով գնահատիր 1-ին ուսումնական շրջանում կատարածդ աշխատանքը:
- ի՞նչ կավելացնես մաթեմատիկայի հաշվետվությանը։
Արդյունքներ՝ - Սովորողները հաշվետվության տեսքով կամփոփեն 1-ին ուսումնական շրջանում իրենց կատարած մաթեմատիկական նախագծերը, անհրաժեշտության դեպքում կվերանայեն իրենց կատարած աշխատանքները, կլրացնեն բացթողումները: Արդյունքները հաշվետվության տեսքով կտեղադրեն իրենց բլոգում:
4․1 դասարան - Աբելյան Էրիկ
- Ալավերդյան Միա
- Անտոնյան Նռանե
- Ավագյան Ալեքսան
- Բադեյան Ավետ
- Բաբաջանյան Սամվել
- Բլեյան Էդուարդ
- Գրիգորյան Ռուբեն
- Խանամիրյան Լեո
- Խաչատրյան Գագիկ—
- Կարապետյան Ստեֆանի
- Հակոբյան Շուշան
- Հարոյան Լևոն
- Հարությունյան Վիկտորյա
- Հովհաննիսյան Վաչե
- Մկրտչյան Հասմիկ
- Մկրտչյան Հարություն
- Պարսամյան Սոֆիյա
- Սահրադյան Նատալի
- Սարգսյան Նարեկ
- Տոնոյան Արամ
- Տոնոյան Դավիթ
- Տումանեան Վանէ
- Օսիպյան Արեգ
- Քեշիշյան Միքայել
- Սուքիասյան Վահագն
4․2 դասարանի սովորողներ - Աբրահամյան Ցողիկ
- Ազարումյան Հրանտ
- Գաբրիելյան Արամ
- Գալստյան Ադրիանա
- Գասպարյան Արայիկ
- Գյուլնազարյան Դավիթ
- Գրիգորյան Հայկ
- Դանիելյան Ռաֆայել
- Դաշյան Էլինա
- Թադևոսյան Գագիկ
- Սուրեն Իվանյան
- Խաչատրյան Արեգ
- Խաչատրյան Արման
- Կարապետյան Ալբերտ
- Հարությունյան Ալեքս
- Հարությունյան Ավետիս
- Հովհաննիսյան Ալիս- Նազենի
- Հովհաննիսյան Էմիլի
- Մուրադյան Վարդ
- Յուզբաշյան Արև
- Պապայան Էմիլիա
- Ալվանդյան Արփի
- Առաքելյան Տաիսիա
4․3 դասարան - Հովհաննիսյան Լանա
- Վարդանյան Մանուէլ
- Եսայան Էրիկա
- Բարսեղյան Ալեքս
- Փիրումյան Ալեքսանդր
- Գրիգորյան Աշոտ
- Հարությունյան Արիանա
- Սիմոնյան Նատալի
- Բաբաջանյան Եվա
- Վելիցյան Աննա
- Շաշիկյան Գոռ
- Շահրոզեան Արեգ
- Բաբայան Արշի
- Գասպարյան Եվա
- Խուդոյան Ալիսա
- Մարտիրոսյան Արևիկ
- Գևորգյան Դավիթ
5․1 դասարան - Յանա Բաղդասարյան
- Արինա Իսախանյան
- Նարե Սարգսյան
- Մարի Ավդալյան
- Մասսիմս Խարբութլի
- Գոհար Թալանչյան
- Արտավազդ Մելքոմ Մելքոմյան
- Նելսոն Խաչատրյան
- Արեգ Դուրյան
- Արեգ Իբրանյան
- Արայիկ Թումանյան
- Մարիա Նավոյան
- Ռազմիկ Մեսրոպյան
- Մարիա Հովհաննիսյան
- Ժորա Գիժլարյան
- Վիկտորյա Հարությունյան
- Մանե Մաչկալյան
- Լիլիթ Շարոյան
- Արամ Տոնոյան
- Մարիա Ստեփանյան
- Միքայել Միքայելյան
- Էմիլ Զարբաբյան
- Կարինա Ստեփանյան
- Անահիտ Հակոբյան
- 5․2 դասարան
- Նարեկ Ղարիբյան
- Լիա Մկրտչյան
- Րաֆֆի Հարությունյան
- Վիկտորիա Փիրումյան
- Դանիել Մաղաքյան
- Հասմիկ Ալեքսանյան
- Ալեն Նազարյան
- Սոսե Ժամհարյան
- Տիգրան Ղազինյան
- Վահագն Հովհաննիսյան
- Աշոտ Գրիգորյան
- Ադել Կարապետյան
- Վահան Պետրոսյան
- Աշոտ Բարսեղյան
- Էրիկ Աբգարյան
- Գոռ Խաչատրյան
- Արթուր Հարությունյան
- Ռաֆայել Զաքյան
5․3 դասարան - Աստղիկ Մեղրունի
- Հայկ Մարջանյան
- Կարեն Հովհաննիսյան
- Նատալի Մնացականյան
- Արթուր Բազիկյան
- Եվա Հայրապետյան
- Ալլա Շարոյանց
- Արփի Իրիցյան
- Նանե Պլուզյան
- Նարեկ Իսախանյան
- Նվեր Սարդարյան
- Եվա Հարությունյան
- Մարի Հարությունյան
- Դավիթ Մովսիսյան
- Մանուելա Թադևոսյան