Նախագծի իրականացման ժամանակը՝ սեպտեմբերի 1-հոկտեմբեր 20
Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանի սովորողներ
Նպատակը՝
- Համագործակցային կարողությունների ձևավորում և զարգացում
- մտքի ճկունացում
- մտածողության զարգացում
- նոր ընդունված սովորողների կողմից մաթեմատիկայի դասի համար անհրաժեշտ ծրագրերի յուրացում
- տեխնիկական միջոցներից օգտվելու դժվարությունների հաղթահարում
- սովորողների կողմից նոր գիտելիքների ձեռք բերում
- սովորողների կողմից ունեցած և ձեռք բերված գիտելիքների ամրապնդում
- միմյանց լսելու կուլտուրայի ձևավորում
- ընկերոջից նորը սերտելու պատրաստակամություն
- սեր և հետաքրքրություն մաթեմատիկայի նկատմամաբ
Նախագծի ընթացքը․ - 4-րդ և 5-րդ դասարանի սովորողները իրենց դասարան ընդունված նոր դասընկերներին կսովորեցնեն այն ծրագրերը, որոնք անհրաժեշտ են մաթեմատիկայի դասընթացի կազմակերպման և իրականացման համար։
Արդյունքը՝ - Դասընկերների միջև համագործակցային կարողությունների ձևավորում և զարգացում
- Նոր ընդունված սովորողի կողմից՝
- Word-ով մաթեմատիկական տեքստի, աղյուսակների և սիմվոլների գործածում, օնլայն word-ով աշխատելու հմտությունների փոխանցում և յուրացում
- word ֆայլը pdf ֆայլի վերածում և տեղադրում բլոգում
- Google դիսկում անհրաժեշտ նյութի տեղադրում։ Սովորողը կսովորի նաև հղումը տեղադրել բլոգում։
- Quizzes ուսումնական խաղ-վիկտորինա ծրագրի ուսուցում։
- Տեսադասի և տեսաֆիլմի պատրաստում։