Նախագծի իրականացման ժամանակը՝ սեպտեմբերի 1-30
Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանի սովորողներ
Նպատակը՝
- Սովորողների ստեղծագործական կարողությունների և մտածողության զարագացում
- մտքի ճկունացում
- Սովորողների կողմից նոր և հետաքրքիր խնդիրների կազմում և լուծում
Հիմնական խնդիրներն են՝
- Սովորողների մոտ վերացնել վախը տեքստային բնույթի խնդիրների նկատմամբ
- Սովորողների մոտ կայուն գիտելիք ձևավորելն է
- quizizz.com ծրագրի յուրացում ու կիրառում
- google ձևաթղթով ֆլեշմոբի կազմում
Կազմակերպումը՝
- Սովորողները հորինում են տեքստային բնույթի հետաքրքրաշարժ խնդիրներ ու մաթեմատիկական խաչաբառեր, որոնք առաջադրում են դասարանի մյուս սովորողներին։
- Միասին քննարկում են խնդիրներն, խաչբառերը և լուծում դրանք։
- Quizizz.com ծրագրի յուրացում(Թե ինչպես Quizizz.com-ով կազմեք խաղ- վիկտորինաներ կսովորեք՝ դիտելով տեսաֆիլմը)
- Սովորողները իրենց կազմած խնդիրների միջոցով, quizizz.com ծրագրով կամ google ձևաթղթով, կազմում են խաղ-վիկտորինաներ և առաջարկում են իրենց ընկերներին։
- Խաղ-վիկոտրինան սովորողը կարող է կազմել ինչպես միայն իր կազմած խնդիրներով, այնպես էլ առաջարկել սովորողների այլ խմբի կազմել խմբային խաղ-վիկտորինա՝ խմբի մասնակիցների կազմած լավագույն խնդիրներով։
Արդյունքը՝
- Սովորողների մեջ սերմանել սեր և հետաքրքրություն մաթեմատիկայի նկատմամաբ
- Տրամաբանական և ստեղծագործական մտքի զարգացում
- quizizz.com ծրագրի յուրացում և դրա միջոցով խաղ-վիկտորինանաերի կազմում
- google ձևաթղթով ֆլեշմոբի կազմում
- Սովորողների պատրաստած խաչբառերի և տրամաբանական խնդիրների, օնլայն խաղ-վիկտորինաների հրապարակում բլոգներում։
- Ամբողջական էլեկտրոնային փաթեթի ստեղծում