Рубрика: Հաշվետվություն, Հաշվետվություն 2023-24

1-ին ուսումնական շրջանի ամփոփում/հաշվետվություն

  • Առարկայական ծրագրի նախատեսված ծավալը իրականացված է:
  • Բացակայություններ և ուշացումներ չեմ ունեցել:
  • Մասնակցել եմ բոլոր առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներին:
  • Մասնակցում եմ  բոլոր ուրբաթ համերգներին․  բացակայություններ չեմ ունեցել:
  • Ուսումնական ժամերգություններին մասնակցել եմ  եռօրյա ճամփորդությունների և մանկավարժական ճամբարի ժամանակ:
  • Դասի ընթացքում միշտ կիրառում եմ թվային միջոցներ և առարկայի պահանջներին համապատասխանող ծրագրեր:
  • Իրականացնում եմ մատենավարություն՝ ձևավորող գնահատում:
  • Բլոգս  համապատասխանում է բլոգի պահանջներին:
  • Սովորողների  բլոգները շաբաթվա կտրվածքով պարբերաբար ստուգում եմ: 
  • Յուրաքանչյուր դասարանի համար ստեղծել եմ էջեր, որտեղ տեղադրում եմ համապատասխան ուսումնական նյութեր և նախագծեր:
  • Սպասարկել եմ մաթեմատիկական ամսագիրը, ենթակայքը և բլոգը:
  • Հեռավար աշխատանք ունեցել եմ 1 սովորողի հետ:
  • Զբաղվում եմ ինքնակրթությամբ: Ուսումնասիրում եմ տիար Գորգի ինքնակրթության առաջադրանքները, նոր ծրագրեր, որոնք կարող եմ կիրառել դասապրոցեսի և նախագծերի ժամանակ: Զբաղվում եմ թարգմանությամբ, սիրում եմ ավելի շատ թարգմանել մաթեմատիկական տարբեր ամսագրերից:
Читать далее «1-ին ուսումնական շրջանի ամփոփում/հաշվետվություն»