«Անգլիախոս մաթեմատիկներ»-ի ջոկատում հունվարը հագեցած էր բազմաբնույթ ու հետաքրքիր նախագծերով։
Իրականացրել ենք 3 ճամփորդություն՝
- Ձմեռային մարզական խաղերը Ջրվեժի արգելոցում
- Ձմեռային մարզական խաղերը Երևանի գեղասահքի և հոկեյի մարզադպրոցում
- Այց կենտրանական բանկի թանգարան։ Քաղաքային քայլք
Ձմեռային մարզական խաղերի շրջանականերում իրականացրել ենք հետևյալ նախագծերը՝
- Ձմեռային մարզական խաղերը Ջրվեժի արգելոցում
- Ձմեռային մարզական խաղերը Երևանի գեղասահքի և հոկեյի մարզադպրոցում
Ազգագրական ձմեռային փառատոնի շրջանականերում իրականացրել ենք
«Ազգագրական փառատոն+մաթեմատիկա» նախագիծը։
Հանրակրթական Դիջիթեք 2021. թվային ուսուցման միջոցներով ուսուցման նախագծերի շրջանակներում իրականացրել ենք հետևյալ նախագծերը՝
- Սովորող-սովորեցնող(GeoGebra երկրաչափական ծրագրի յուրացում)
- Սովորող-սովորեցնող(quizizz.com ուսուցողական խաղ-վիկտորինաների ծրագրի յուրացում)
- Սովորող-սովորեցնող/Math-o-mir ծրագրի ուսուցում
- Մաթեմատիկական ֆլեշմոբի առկա կազմակերպում/2-րդ մակարդակ
- Մրցույթ-վիկտորինա
Բնագիտության և տեխնիկական ստեղծագործության նախագծերի շրջանակներում իրականացրել ենք հետևյալ նախագծերը՝
- Սովորող-սովորեցնող(GeoGebra երկրաչափական ծրագրի յուրացում)
- Սովորող-սովորեցնող(quizizz.com ուսուցողական խաղ-վիկտորինաների ծրագրի յուրացում)
- Սովորող-սովորեցնող/Math-o-mir ծրագրի ուսուցում
- Մաթեմատիկական ֆլեշմոբի առկա կազմակերպում/2-րդ մակարդակ
- Մրցույթ-վիկտորինա
- Learningapps.org/ուսումնական խաղերի ստեղծում
Իրականացրել ենք նաև համագործակցային նախագծեր․
- Միջին դպրոցի և Արևմտյան դպրոցի սովորողների հետ իրականացրել ենք
«Սովորող-սովորեցնող/Math-o-mir ծրագրի ուսուցում» համագործակցային նախագիծը։
- Հարավային, Արևելյան, Հյուսիսային և Արևմտյան դպրոցի սովորողների հետ իրականացրել ենք
Շողիկ Սահակյանի հետ իրականացրել ենք
«Ժամանակի չափման միավորներ։ Այլընտրանքային ժամացույց» համագործակցային նախագիծը։
Ճամբարային շրջանի մասին ավելի մանրամասն՝
- «Անգլիախոս մաթեմատիկներ»-ի ջոկատի ճամբարային 1-ին շաբաթվա ամփոփում
- «Անգլիախոս մաթեմատիկներ»-ի ջոկատի ճամբարային 2-րդ շաբաթվա ամփոփում
- «Անգլիախոս մաթեմատիկներ»-ի ջոկատի ճամբարային 3-րդ շաբաթվա ամփոփում
- Հունվարյան ստուգատեսային ճամբար. աշխատաժամանակ
- «Անգլիախոս մաթեմատիկներ»-ի ջոկատի (սովորողների) հաշվետվությունը
Հունվարյան ուսումնական ճամբար
Նախագծային գործունեություն իրականացրել եմ նաև, 4-5-րդ դասարանի սովորողներից կազմաված, մյուս ջոկատներում՝
Նախագծային գործունեություն 12-րդ ջոկատում/Հունվարյան ուսումնական ճամբար.
Նախագծային գործունեություն 13-րդ ջոկատում/Հունվարյան ուսումնական ճամբար.
Նախագծային գործունեություն 14-րդ ջոկատում/Հունվարյան ուսումնական ճամբար.
Նախագծային գործունեություն 15-րդ ջոկատում/Հունվարյան ուսումնական ճամբար.
Դեկտեմբեր ամսվա մաթեմատիկայի ֆլեշմոբին մասնակցել են Արևմտյան դպրոցի 4-5-րդ դասարանի 106 սովորող։ Արդյունքում ստուգել եմ դեկտեմբեր ասմվա մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի 106 աշխատանք: Մաթեմատիկայի առկա ֆլեշմոբին մասնակցել են Արևմտյան դպրոցի 4-5-րդ դասարանի 23 սովորող։ Արդյունքում ստուգել եմ մաթեմատիկայի առկա ֆլեշմոբի 23 աշխատանք:
Այսպիսով, հունվար ամսվա ընթացքում, ստուգել եմ մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի 106+23=129 աշխատանք։
Արևմտյան դպրոցում իրականացրել եմ Սննդի կազմակերպում-հարցում/վերլուծություն։