Օրը՝ Մարտի 13
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոցի 5․2 դասարանցիներ
Մեկնում՝ ժամը 12։30-ին` Յուրի Բախշյան այգուց
Վերադարձ՝ 16:30` Մայր դպրոցի կայանատեղի
Երթուղի ՝ Բախշյան այգի- Նորագավիթ-Այնթապ-Խոր Վիրապ
Հետադարձ՝ Խոր Վիրապ — Փոքր Վեդի-Մխչյան-Մասիս-Դալար-Դվին- Այնթափ-Նորագավիթ- Բաբաջանյան փողոց
Պատասխանատուներ` Անի Ենգոյան, Գրետա Բակունց
Նպատակը՝
- հայրենաճանաչողություն
- ուսումնական նյութի ամրապնդում
- Ճանապարհի, ժամանակի, արագութան և ժամանակագրության վերաբերյալ խնդիրների կազմում և լուծում:
- Բացօթյա բանավոր մաթեմատիկայի դասի կազմակերպում և մասնակցություն:
Նախագծի խնդիրները՝/ նախապատրաստական աշխատանքներ
- հավաքել տեղեկություններ Խոր վիրապի մասին
- քրիստոնեության մուտքի , Գրիգոր Լուսավորչի մասին
- գծել քարտեզը, որոշել Երևան- Խոր վիրապ հեռավորությունը՝ 46 կմ, 54 ր
- հետադարձին կայցելենք Դվին քաղաքատեղի, քայլք Դվինում, զրույց բնակիչների հետ
- տեղեկությունները և ճամփորդապատումները տեղադրել բլոգներում
- Հեռավորության, ժամանակի, ճանապարհի և և ժամանակագրության վերաբերյալ խնդիրների բանավոր քննարկում/ բանավոր և գործնական մաթեմատիկա
- Սովորողների կողմից նոր խնդիրների կազմում: Հաջողված խնդիրներից, սովորողները/ գուգլ ձևաղթի միջոցով/ կազմեն ֆլեշմոբ և տեղադրել բլոգներում և ենթակաքում:
Նախապատրաստական աշխատանքներ՝
Հայրենագիտության ժամերին աշխատել ենք հետևյալ ՝ նախագծով։ Նախապատրաստական փուլում սովորողները, հավաքել են տեղեկություններ Խոր վիրապի , Դվին հնավայրի ինչպես նաև քրիստոնեության մուտքի , Գրիգոր Լուսավորչի մասին։ Գծել ենք քարտեզը, որոշել Երևան- Խոր վիրապ- Դվին հնավայրի հեռավորությունը՝ 65․4 կմ։
Որից հետո, մարտի 13-ին, Բախշյան այգուց կշարժվենք դեպի Խոր վիրապ։ Կլինենք Խոր վիրապի վանքում, Դվին հնավայրում
Այցելվող վայրեր՝
- Դվին
- Վերին Դվին
- Խոր-Վիրապ
Օրակարգ ՝
- 12։35-Մեկնում Յուրի Բախշյան այգուց
- 13։30- Այցելություն Խոր Վիրապ
- 14։30- Չափումներ և հաշվարկներ, հեռավորության, ժամանակի, ճանապարհի և ժամանակագրության վերաբերյալ խնդիրների բանավոր քննարկում/ բանավոր և գործնական մաթեմատիկա Գրետա Բակունցի հետ
- 15։00- Այցելություն Դվին հնավայր
- 15։30- Վերադարձ
Реклама
Վարորդ՝ Գագիկ Հակոբյան
Տրանսպորտ՝ 79 GH 799 Mercedes Sprinter
Անհրաժեշտ իրեր՝
համապատասխան հագուստ, գլխարկներ, անձրևանոցներ, ֆոտոխցիկներ, բրդուճներ, քաղցր, ջուր, տաք թեյ:
Արդյունքը՝
Ճամփորդությունից հետո տպավորությունների և ստացած տեղեկությունների մասին պատումները, տեսանյութերը, լուսանկարները տեղադրել բլոգներում
Սովորողները իրենց կազմած խնդիրները կտեղադրեն իրենց բլոգներում, ինչպես նաև բլոգում կներկայացնեն այդ խնդիրների լուծումները:
Սովորողների առավել հաջողված խնդիրներից գուգլ ձևաթղթի միջոցով կազմած ֆլեշմոբը տեղադրել բլոգում և ենթակայքում:
Մասնակիցներ՝
- Սոնա Սարգսյան
- Ռաֆայել Դանիելյան
- Ալիս Հովհաննիսյան
- Սուրեն Իվանյան
- Վարդ Մուրադյան
- Արայիկ Գասպարյան
- Արամ Գաբրիելյան
- Էլինա Դաշյան
- Էմիլիա Պապայան
- Հայկ Գրիգորյան
- Ադրիանա Գալստյան
- Դավիթ Գյուլնազարյան
- Անտոնինա Սահակվա
- Նատալի Կարապետյան
- Գագիկ Թադևոսյան
- Ալբերտ Կարապետյան
- Ցողիկ Աբրահամյան
- Արմեն Ավետիսյան
- Տաիսիա Առաքելյան
- Տաթևիկ Ղամբարյան
Արդյունքն՝ այստեղ: