Рубрика: Հաշվետվություն, Հաշվետվություն 2023-24, Նախագծեր, Նախագծեր 2023-24

Սովորող-սովորեցնող/Learningapps.org/ուսումնական խաղերի ստեղծում

Նախագիծն՝ այստեղ:

Սովորող-սովորեցնող/Learningapps.org/ուսումնական խաղերի ստեղծում նախագծի շրանակներում մաթեմատիկայի ընտրությամբ գործունեության սովորողներին սովորեցրեցինք Learningapps.org ուսումնական ծրագրային հարթակի միջոցով սովորողները սովորեցին պատրաստել մաթեմատիկական խաղեր, խաղ-վիկտորինաներ և խաբառեր: 

Առնո Ադամյան

Մարի Մանուկյան

Ալեքս Բադալյան

Միլա Էլմաճեան

Եսայան Էրիկա

Պողոսյան Արփի

Ղահրամանյան Լևոն

Рубрика: Հաշվետվություն, Հաշվետվություն 2023-24, Մենթորական աշխատանք

Մենթորական աշխատանք Ջուլիետա Քերոբյանի հետ. մարտ

Արևմտյան դպրոցի մաթեմատիկայի դասավանող Ջուլիետա Քերոբյանի հետ մարտ ամսվա ընթացքում շարունակում եմ իրականացնել մենթորական աշխատանք: Պայմանավորվել ենք շաբաթվա ընթացքում թե՛ ֆիզիկական միջավայրում, թե՛ առցանց տարբերակով(էլ. հասցե, սոցիալական հարթակներից ֆեյսբուքյան էջ կամ հեռախոսային կապ) հանդիպում ունենալ:

Միասին քննարկել ենք մարտ ամսվա առաջադրանքների փաթեթը և նախագծերը:

Читать далее «Մենթորական աշխատանք Ջուլիետա Քերոբյանի հետ. մարտ»
Рубрика: Հաշվետվություն, Հաշվետվություն 2023-24

Մարտ ամսվա հաշվետվություն

Մարտ ամսվա ընթացքում իրականացրել ենք հետևյալ նախագծերը.

Ճամփորդություն Խոր Վիրապ, Դվին հնավայր/բանավոր համրանք/ճամփորդություն

Հայրենագիտության և մաթեմատիկայի արտագնա պարապմունքը Մատենադարանում/ճամփորդություն

Շարունակել եմ իրականացնել հետևյալ նախագծերը՝

Սովորող-սովորեցնող/Learningapps.org/ուսումնական խաղերի ստեղծում

Մաթեմատիկան Հովհաննես Թումանյանի հեքիաթներում

Ընթացքի մեջ են հետևյալ նախագծերը՝

Կոտորակները կենցաղում

Ձոն ստուգատես/Գարնանամուտ

Շարունակել եմ իրականացնել մենթորական աշխատանք Ջուլիետա Քերոբյանի հետ. մարտ:

4 դասաժամ կատարել եմ փոխարինում:

Մարտ ամսվա ընթացքում  ստուգել եմ հունվար ամսվա մաթեմատիկական ֆլեշմոբի 113  աշխատանք:

Կազմել եմ մարտ ամսվա մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի 2-րդ մակարդակը:

Իրականացրել եմ կրթահամալիր դիմած մանագետի քառօրյա վերապատրաստում:

Մանկավարժական ճամբար․ մարտի 25-29