Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ հոկտեմեբրից 5-ից մինչև հունվարի 26
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոցի մաթեմատիկների ջոկատ և տարատարիք այլ ջոկատներ
Համակարգող՝ Գրետա Բակունց
Համագործակից դասավանդողներ՝ Գրետա Բակունց և ջոկատավարներ
Նպատակը՝
- Համագործակցային կարողությունների ձևավորում և զարգացում
- Սովորողների որոնողական կարողությունների զարգացում
- Սովորողների մտածողության զարգացում, մտքի ճկունացում
- Նոր ծրագրերի, հարթակների, հավելվածների ծանոթացում, յուրացում և կիրարառում
- Դիջիթեք 2024 ստուգատեսի շրջանակներում, ծանոթանալ նոր ծրագրերի, ծրագրային հարթակների, հավելվածների, որի միոջոցով կարող ենք հեշտությամբ պատրաստել QR կոդեր, լոգոներ, փազլներ, ուսումնական խաղեր, ֆլեշմոբներ, ինքնաստուգման թեստեր, անիմացիաներ
Սովորողները սովորեն՝
- Ստեղծել իրենց բլոգների QR կոդերը
- Ստեղծել լոգոներ
- Դիջիբացիկների և լոգոների վրա տեղադրել QR կոդեր
- Jigsawplanet.com հավելվածի միջոցով պատրաստել փազլներ
- Գուգլ ձևաթղթի միոցով պատրաստել ֆլեշմոբների, ինքնաստուգման թեստերի փաթեթ
- quizizz.com հաթակի միջոցով պատրաստել խաղ-վիկտորինաներ
- Animated Drawings (metademolab.com) ծրագրի միջոցով paint-ով պատրաստած նկարները դարձնել շարժական: Այսպիսով՝ ստեղծել անիմացիա:
- GeoGebra մաթեմատիկական ծրագիրը, որը կկիրառեն մաթեմատիկայի դասերին
- Միմյանց լսելու կուլտուրայի ձևավորում
- Ավագ ընկերոջից նորը սերտելու պատրաստակամություն
- Սեր և հետաքրքրություն մաթեմատիկայի նկատմամաբ
- Մասնակցություն Դիջիթեք 2024 սուգատեսին
Նախագծի խնդիրները.
- Համագործակցային կարողությունների զարգացում
- Ավագ ընկերոջից նորը սերտելու պատրաստակամություն
- նոր ծրագրերի, ծրագրային հարթակների, հավելվածների ճիշտ ընտրություն, ուսումնասիություն և կիրառում
Նկարագրությունը՝
Ձմեռային ճամբարը շատ հարմար և արդյունավետ է նոր ծրագրերի, ծրագրաին հարթակների, հավելվածերի ծանոթանալու, յուրացնելու և կիարառելու համար:
Հանրակրթական դիջիթեք 2024-ի շրջանակներում, կիրականացնենք սովորող-սովորեցնող նախագծեր, որոնց արդյունքում մաթեմատիկների ջոկատը/13-րդ ջոկատը/ նախ ինքնուրուն կյուրացնի նոր մեդիահմտություններ, որից հետո կսովորեցնի մյուս ջոկատներին: Որպես նախագծի զարգացում սովորող ջոկատները նորը յուրացնելուց հետո կփորձեն փոխանցել իրենց նոր մեդիահմությունները մյուս ջոկատներին: Արդյունքում բոլոր ջոկատներն էլ ձեռք կբերեն նոր մեդիահմտություններ: Ջոկատները արդյունքները կներկայացնենք Հանրակրթական դիջիթեք 2024-ի սահմանված ձևի հայտով:
Ընթացքը՝
Նախագիծը կբաժանենք ենթանախագծերի՝
Լոգոների և QR կոդերի ստեղծում: Սովորող-սովորեցնող
Jigsawplanet.com հավելված: Փազլների ստեղծում. սովորող-սովորեցնող
Սովորող-սովորեցնող: Գուգլ ձևաթուղթ: Ինքնաստուգման թեստերի և ֆլեշմոբների կազմում
Սովորող-սովորեցնող(quizizz.com ուսուցողական խաղ-վիկտորինաների ծրագրային հարթակի յուրացում)
Սովորող-սովորեցնող(GeoGebra մաթեմատիկական ծրագրի յուրացում
Animated Drawings (metademolab.com) ծրագրի միջոցով paint-ով նկարները վերածել շարժանկարների: Ստեղծել անիմացիաներ:
Աբողջացնել վերջնարդյունքները:
Հանրակրթական դիջիթեք 2024-ի շրջանակներում, կիրականացնենք սովորող-սովորեցնող նախագծեր, որոնց արդյունքում մաթեմատիկների ջոկատը/13-րդ ջոկատը/ նախ ինքնուրուն կյուրացնի նոր մեդիահմտություններ, որից հետո կսովորեցնի մյուս ջոկատներին: Որպես նախագծի զարգացում սովորող ջոկատները նորը յուրացնելուց հետո կփորձեն փոխանցել իրենց նոր մեդիահմությունները մյուս ջոկատներին: Արդյունքում բոլոր ջոկատներն էլ ձեռք կբերեն նոր մեդիահմտություններ: Ջոկատները արդյունքները կներկայացնենք Հանրակրթական դիջիթեք 2024-ի սահմանված ձևի հայտով:
Արդյունքը՝
Ձմեռային ճամբարը շատ հարմար և արդյունավետ էր նոր ծրագրերի, ծրագրային հարթակների, հավելվածների ծանոթանալու, յուրացնելու և կիրառելու համար:
Հանրակրթական դիջիթեք 2024-ի շրջանակներում, իրականացրեցինք սովորող-սովորեցնող նախածեր, որոնց արդյունքում մաթեմատիկների ջոկատը/13-րդ ջոկատը/ նախ ինքնուրույն յուրացրեց նոր մեդիահմտություններ, որից հետո սովորեցրեց մյուս ջոկատներին: Որպես զարգացում կարևորում եմ, որ սովորող ջոկատները նորը յուրացնելուց հետո կարողացան փոխանցել իրենց նոր մեդիահմությունները մյուս ջոկատներին: Արդյունքում բոլոր ջոկատներն էլ ձեռք բերեցին նոր մեդիահմտություններ:
Ձմեռային ճամբար 2024-ի ընթացքում Հանրակրթական դիջիթեք 2024-ի շրջանակներում, իրականացրել ենք.
«Լոգոների և QR կոդերի ստեղծում: Սովորող-սովորեցնող» նախագիծը:
Նախագծի շրջանակներում 13-րդ ջոկատը/մաթեմատիկներ/ նախ ինքնուրույն ուսումանասիրեց և գտավ հավելվածներ, որոնց միջոցով սովորեց պատրաստել լոգո և ցանկացած կայքի կամ բլոգի QR կոդ։
13-րդ ջոկատը ստեղծեց Դիջիթեքի լոգոյի իր տարբերակը և լոգոյի վրա տեղադրեց Դիջիթեքի պաշտոնական էջի QR կոդը։ Իհարկե գտնվեցին սովորողներ, ովքեր նախընտրեցին իրենց բլոգի լոգոն ստեղծել և լոգոյի վրա տեղադրել իրենց բլոգի QR կոդը:
Լոգոյի վրա տեղադրված QR կոդը հեռախոսի տեսախցիկով ստուգելուց հետո, գործանական եղանակով ստուգեցին, որ այն աշախատում է նաև թղթի վրա տպված տարբերակով:
Սովորողները իրենց կատարած աշխատանքից ոգևորված այն ներկայացրեցին Հանրակրթական դիջիթեք 2024-ի սահմանված ձևի հայտով:
Սովորողների տպավորությունների և ուսումնասիության մասին կարող եք դիտել հետևյալ տեսաֆիլմում: Քանի որ քայլերը մանրամասն ներկայացված են, ուստի տեսաֆիլմը դիտելուց հետո Դուք ևս կարող եք սովորել:
Տեսաֆիլմը ստորև.
Ուսումնասիրությունը արդյունավետ համարելուց հետո, 13-րդ ջոկատը որոշեց փոխանցել իր մեդիահմտությունները:
13-րդ ջոկատը 14-րդ ջոկատին սովորեցրեց
https://www.logomaker.com հավելվածի միջոցով ստեղծել լոգո և free-qr.com և հավելվածի միջոցով՝ QR կոդ, ինչպես նաև Paint ծրագրի միջոցով լոգոյի վրա տեղադրել QR կոդ: Արդյունքում ջոկատները ձեռք բերեցին և փոխանցեցին նոր մեդիահմտություններ: Արված աշխատանքները սովորողները ներկայացրեցին Հանրակրթական դիջիթեք 2024-ի սահմանված ձևի հայտով:
13-րդ ջոկատի աշխատանքները՝
14-րդ ջոկատի աշխատանքները՝
Ձմեռային ճամաբարի ընթացքում «Jigsawplanet.com հավելված: Փազլների ստեղծում. սովորող-սովորեցնող» նախագծով մաթեմատիկների ջոկատը/13-րդ ջոկատը/ նախ ինքնուրուն յուրացրեց նոր մեդիահմտություններ՝ Jigsawplanet հավելվածի միջոցով պատրաստել փազլներ: Որից հետո սովորեցրեց մյուս ջոկատներին: Այցելեցինք Արևմտյան դպրոցի տարատարիք ջոկատներ և սովորեցրեցինք Jigsawplanet հավելվածի միջոցով պատրաստել փազլներ: Կրտսեր սովորղները paint ծրագրով կատարած նկարներից պատրաստեցին փազլներ, որոնք կներկայացնեն Հանրակրթական դիջիթեք 2024-ին՝ հայտի տեսքով:
«Jigsawplanet.com հավելված: Փազլների ստեղծում. սովորող-սովորեցնող» նախագծով 13-րդ ջոկատը այցելեց 1-1 ջոկատի սովորողներին և փոխանցեց իր մեդիահմտությունները: Արդյունքում միասին պատրաստեցին փազլներ և տեղադրեցին բլոգում:
Մանրամասները՝ տեսաֆիլմում.
Ճամբարակնների պատրաստած փազլները՝
Jigsawplanet.com հավելված: Փազլների ստեղծում. սովորող-սովորեցնող նախագծով 13-րդ ջոկատը այցելեց 3-2 ջոկատի սովորողներին և փոխանցեց իր մեդիահմտությունները: Աևդյունքում միասին պատրաստեցի փազլներ և տեղադրեցին բլոգում:
Հանդիպումը լուսաբանել է Լուսինե Պետրոսյանը:
3-2 ջոկատի կազմած փազլներն՝ այստեղ:
3-2 ջոկատն էլ իր մեդիահմտությունները փախանցեց 5-6 տարեկանների խմբին:
«Jigsawplanet.com հավելված: Փազլների ստեղծում. սովորող-սովորեցնող» նախագծով 13-րդ ջոկատը այցելեց նաև 15-րդ ջոկատին և փոխանցեց իր մեդիահմտությունները: Աևդյունքում միասին պատրաստեցին փազլներ և տեղադրեցին բլոգում:
Ձմեռային ճամաբարի ընթացքում շարունակեցինք իրականացնել նաև
Սովորող-սովորեցնող: Գուգլ ձևաթուղթ: Ինքնաստուգման թեստերի և ֆլեշմոբների կազմում/համագործակցային նախագիծը, որի շրջանակներում Արևմտյան դպրոցի 5-րդ դասարանի սովորողները 4-րդ դասարանի սովորողներին սովորեցրեցին բացել գուգլ հաշիվ, որից հետո փոխանցեցին գուգլ դիսկով աշխատելու որոշ հմտություններ:
Նախագծի արդյունքում 4-5-րդ դասարանի սովորողները գուգլ ձևաթղթի միջոցով կազմեցին մաթեմատիկական ֆլեշմոբներ և ինքնաստուգման թեստեր։
Մանրամասները՝ տեսաֆիլմում.
Սովորողների աշխատանքները՝
Ալիսա Խուդոյան
Նախագծի 2-րդ փուլն իրականացրեցինք Ձմեռային ճամբարի ընթացքում: 13-րդ և 17-րդ ջոկատի 5-րդ դասարանի սովորողները կրտսեր ընկերներին սովորեցրեցին գուգլ ձևաթղթի միջոցով կազմել ֆլեշմոբներ և ինքնաստուգման թեստեր: Ընկեր Արմինեի հետ փորձեցինք ստեղծել <Հին հայկական Ամանորը> ուսումնական փաթեթ:
Սովորող-սովորեցնող(quizizz.com ուսուցողական խաղ-վիկտորինաների ծրագրային հարթակի յուրացում) նախագիծը շուրջտարյա է, ուստի շարունակեցինք իրականացրեցինք նաև ձմեռային ճամբարի ընթացքում:
13-րդ ջոկատի 5-րդ դասարանի սովորողները կրտսեր ընկերներին սովորեցրեցին հարթակի միջոցով պատրաստել խաղ-վիկտորինաններ:
Սովորողների աշխատանքները՝
Վերջից լուծվող խնդիրներ/Խաղ-վիկտորինա
Ձմեռային ճամբարի ընթացքում ուսումնասիրեցինք նաև Animated Drawings (metademolab.com) ծրագիրը, որի միջոցով սովորողները paint-ով նկարած նկարները կարողացան դարձնել շարժական։
Ավելին՝ ճամբարական Սոնա Ջաղինյանի բլոգում:
«Սովորող-սովորեցնող(GeoGebra մաթեմատիկական ծրագրի յուրացում)» նախագծի շրջանակներում Միջին դպրոցի 6-րդ դասարանի սովորողներն Արևմտյան դպրոցի 5-րդ դասարանի սովորողներին մանրամասն ծանոթացրեցին GeoGebra մաթեմատիկական ծրագրի գործիքաշարին։ Այդ ծրագրի միջոցով սովորեցրին, թե ինչ է կոորդինատային հարթությունը, ուղիղը, հատվածը, ճառագայթը, անկյունը, բազմանկյունը և ինչպես այդ ծրագրի միջոցով պատկերել տարբեր երկրաչափական պատկերներ և տարածական մարմիններ։
Որպես նախագծի զարագացում.
«Սովորող-սովորեցնող(GeoGebra մաթեմատիկական ծրագրի յուրացում)» նախագծի շրջանակներում Արևմտյան դպրոցի 5-րդ դասարանի սովորողներն Արևմտյան դպրոցի և՛ մաթեմատիկայի ընտրությամբ գործունեության խմբին, և՛ 4-րդ դասարանի սովորողներին փոխանցեցին իրենց ձեռք բերած գիտելիքները: Նրանք ևս մանրամասն ծանոթացրեցին GeoGebra մաթեմատիկական ծրագրի գործիքաշարին։ Այդ ծրագրի միջոցով սովորեցրին, թե ինչ է ուղիղը, հատվածը, ճառագայթը, անկյունը, բազմանկյունը և ինչպես այդ ծրագրի միջոցով պատկերել տարբեր երկրաչափական պատկերներ և տարածական մարմիններ։
Մանրամասները՝ տեսաֆիլմերում.
Արդյունքում ստացել ենք Ուսումնական խաղերի փաթեթ